keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

03 July 2014

bantuan khas macam mintak sedekah...dari dulu hingga kini najib layan kakitangan awam bagai tak bermoral...persiapan aidilfitri, penjawat awam dapat RM500 sementara pesara RM250 sahaja....projek membazir untuk kroni di utamakan..!!!!




Sempena Aidilfitri tahun ini, kerajaan telah bersetuju untuk memberi Bayaran Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 sebagai persiapan Aidilfitri kepada penjawat awam bagi Gred 1 hingga Gred 54.

Dalam satu kenyataan hari ini, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata bayaran itu akan turut dinikmati oleh 684,000 pesara kerajaan sebagai menghargai jasa perkhidmatan dengan jumlah bayaran sebanyak RM250.

“Pembayaran bagi bantuan khas ini akan dibuat pada 15 Julai depan.

“Bayaran Bantuan Khas Kewangan kepada penjawat awam dan pesara kerajaan ini akan membabitkan peruntukan kewangan sebanyak RM890 juta,” menurut kenyataan itu.

Najib berkata, kerajaan berharap dengan bayaran Bantuan Khas Kewangan ini dapat meringankan beban kewangan kepada penjawat awam dan pesara bagi tujuan persiapan menyambut Hari Raya Aidilfitri.



1 comment :

  1. Wa nak ingatkan si najib kedekut dan kaki bazir duit rakyat...lu dah naikkan harga barang dan perkhidmatan berganda ganda...kemudian kamu layan kakitangan kerajaan macam kucing kurap...apa besar sangat ke RM 500 tu...lainlah kalau harga barang dan perkhidmatan tak di naikkan sewenang wenang ...ada makna juga RM 500 tu...JANGAN PIKIR LU BOLEH BELI JIWA KAKITANGAN AWAM...GO TO HELL WITH U....!!!

    ReplyDelete