keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

02 March 2014

beri undi kepada anwar bermakna beri undi kepada amerika kata nyanyuk tua mahakutty...err dia buat buat lupa yang beri undi kepada BN dan UMNO juga bermakna beri undi kepada pengikut iblis dan syaitan menjahanamkan negara melalui rasuah dan penindasan kepada rakyat...!!!



Pertengahan bulan lalu, Dr Mahathir memberi amaran kepada rakyat supaya tidak memilih Anwar sekiranya tidak mahu melihat Malaysia menjadi kerajaan pro-Amerika Syarikat.

Bekas perdana menteri itu berkata, Malaysia akan menjadi sebuah negara pro-Amerika jika Anwar diberikan peluang berada di tampuk kuasa.

"Jika anda mahu sebuah kerajaan pro-Amerika, undilah Anwar," kata Dr Mahathir semasa ditemui selepas berakhir forum "Global Peace and Conflict Resolution" di Institut Diplomasi dan Hubungan Luar Negeri di Kuala Lumpur.

Mengulas mengenai dakwaan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa kemenangan Anwar  di Kajang tidak mampu menerajui Putrajaya,Kenyataan itu sudah dijangka dan Umno tidak perlu cemas.

Pemimpin dan bekas pemimpin Umno yang cemas mendengar pertandingannya di Kajang membuktikan satu kebimbangan luar biasa yang sedang berlaku di kalangan parti pemerintah.

Itu boleh dijangka tetapi kalau betul, mengapa Umno macam histeria? Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Daim Zainuddin yang dah lama bersara dan sibuk kira wang untung daripada dana negara yang di rompak tak semena-mena muncul menunjukkan kebimbangan yang luar biasa dalam PRK Kajang.

Maknanya ada kesan dalam pertandingan saya di Kajang dari segi strategi..

Muhyiddin pada minggu lalu berkata meskipun Anwar berjaya memenangi PRK DUN Kajang, calon Pakatan Rakyat itu tidak akan berjaya menerajui Putrajaya.

Katanya, sekiranya Anwar menang di Kajang hanyalah sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor dan Datuk Seri Najib Razak masih perdana menteri.

“Mungkin Selangor sebuah negeri besar dan kaya-raya, dia kata kalau dia menang di PRK Kajang ini adalah satu langkah paling dekat untuk sampai Putrajaya. Menang PRK sini tidak sampai ke Putrajaya.

“Yang menang sekarang BN. Perdana menteri kita Najib. Anwar kalau menang sebagai Adun. Yang menang di Kajang tidak jadi perdana menteri,” katanya ketika berucap di hadapan penyokong Barisan Nasional dan penduduk setempat di Kajang, Selangor.

1 comment :

  1. Mahakutty sudah murtad mengikut ustaz Azhar Idrus kerana anti hadis...nak sokong manusia mcm ni ke?

    Beri sokongan pada mahakutty bermakna beri satu sokongan pada Kassim Ahmad (anti Hadis ).

    This mamakutty worst than a two headed snake.

    ReplyDelete