keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

02 March 2014

klinik swasta pulak buat hal...bayi melecur selepas di rawat



ALOR SETAR - Seorang bapa melahirkan rasa kesal terhadap kecuaian sebuah klinik swasta di sini yang didakwa tersalah memberi ubat sehingga menyebabkan seluruh tubuh anak sulungnya melecur teruk selepas menjalani rawatan pada 16 Februari lalu.

Penyelia stesen minyak, Khairul Nizam Lebai Jusoh, 41, mendakwa telah membawa anaknya yang berusia lapan bulan, Muhammad Nasrullah ke klinik berkenaan untuk mendapatkan rawatan penyakit ruam yang dialami di bahagian paha dan perut.

Beliau mendakwa, selepas selesai menjalani pemeriksaan, doktor terbabit memberitahu, anaknya menghidap ruam biasa sebelum memberikan empat jenis ubat iaitu dua ubat sapu dan dua lagi untuk dimakan.

"Saya ikut segala arahan yang diberikan doktor berkenaan. Pada hari pertama, keadaannya biasa sahaja namun pada hari kedua seluruh kulit anak saya berubah kemerah-merahan seperti terbakar.

"Lebih membingungkan, keadaan itu juga menyebabkan seluruh tubuhnya menjadi bengkak dan melecur menyebabkan dia hanya menangis setiap hari kecuali pada waktu tidur," katanya ketika ditemui di rumahnya di Taman Jalan Stadium di sini semalam.

No comments :

Post a Comment