keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

26 March 2014

seekor lagi menteri kangkong @ kongkang bersabda....kali ini dari kementerian pertahanan penghianat negara.....itu bukan mh 370 la banggang ..itu pesawat pengintip drone kepunyaan AS....ada apa apa skandal dengan negara penyokong yahudi ke...?.!!!

Kami anggap pusingan ‘U’ MH370 arahan menara kawalan, timbalan menteri pertahanan beritahu Parlimen



pesawat drone menyerupai  mh 307 pada radar...pihak tentera buat buat  tak tahu.. atau bersekongkol...?

Pihak tentera tidak mengambil tindakan apabila melihat pesawat yang tidak dikenali di radar tentera kerana menganggap pusat kawalan trafik Subang yang mengarahkan pesawat itu membuat pusingan ‘U’, kata Timbalan Menteri Pertahanan Datuk Abdul Rahim Bakri (gambar) kepada Parlimen hari ini.

"Ia memang dikesan di radar kami, tetapi pusingan U itu dibuat oleh pesawat yang tidak merbahaya dan kami fikir boleh jadi ia adalah arahan menara kawalan. Pesawat yang tidak merbahaya memang melalui melalui ruang udara negara pada 8 Mac," katanya ketika membuat penggulungan  perkara yang dibangkitkan oleh ahli-ahli Parlimen ketika membahas titah Yang di-Pertuan Agong.

Malaysia teruk dikritik selepas mendedahkan radar tentera mengesan satu pesawat yang tidak dikenali – sekarang disahkan sebagai pesawat MH370 – tetapi tidak mengambil sebarang tindakan.

Dalam laporan sebelum ini, BBC berkata, ia menimbulkan tanda tanya manakala bekas juruterbang Tentera Udara Diraja British dan penganalisa angkasa Andrew Brookes berkata, kerajaan dan tentera udara mempunyai isu yang serius untuk ditangani.

1 comment :

  1. jawapan yg tak masuk akal..bahaya ke tak..kita kena siasat.kapal terbang siapa ...itu baru betul,,mana tahu orang bawa boom.....sepatutnya hantar jet pejuang pintas dan kenalpasti...barulah cekap dan berkesan...Macam cerita budak, kapal terbang rendah Dan u turn, patut tudm confirm dengan mas alasan banyak x masuk akal...

    yang jelas memang ada skandal kat sini...nampak sangat pertahanan negara mudah di gadaikan...ada kong kali kong antara pihak tentera dan pihak penceroboh...harap pagar ...pagar makan pagar...!!!

    ReplyDelete