keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

19 February 2014

hidup melayu...!!!!...kebodohan apakah ini...dah ikat perjanjian air 100 tahun dengan singapura...kemudian minta kaji semula harga air....banggang...!!!




JOHOR BAHRU - Kerajaan negeri Johor meminta kerajaan Pusat supaya membincangkan mengenai harga air mentah yang dibekalkan kepada Singapura dalam mesyuarat bersama kedua-dua negara pada masa depan.

Pengerusi Jawatankuasa Kerja Raya, Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Johor, Datuk Hasni Mohammad berkata, Johor mahu perbincangan mengenai isu itu dimulakan dengan segera. "Saya berharap jika ada perbincangan di antara Malaysia dan Singapura, isu mengenai kajian semula harga air mentah itu dapat dimasukkan sebagai agenda di dalam perbincangan kedua-dua negara itu. "Saya berharap kita dapat memulakan perbincangan dengan Kerajaan Pusat bagi memperincikan langkah seterusnya. Rundingan harus bermula dengan segera," katanya kepada Bernama di sini semalam.

1 comment :

  1. bodohnya pemimpin hidup melayu jadi tunggangan yahudi singapura....dalam masa menunduh anwar sebagai ejen amerika...rupanya ini perangai busuk pemimpin yang kununnya memperjuangkan islam dan kalimah Allah ...err nak tanya...jual maruah negara...x de kesalahan apa apa ke..?.!!!

    baca selanjutnya di sini..

    http://pasjohorbahru.com/isu.php?no=306

    ReplyDelete