keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

25 February 2014

negara perasuah besar...tolak BN selamatkan malaysia lebih baik dari tolak anwar selamatkan selangorlah muhyiddin...!!!




MUHYIDDIN (kanan) bersama Mei Fun (dua dari kanan), Tiong Lai (tiga dari kiri) dan perasuah besar lembu NFC  Shahrizat (kiri) melayan orang ramai pada Majlis Mesra Rakyat di Surau Al-Falah, Bukit Dukung, Kajang kelmarin.



nak selamatkan selangor kunun....kah kah kah....duit rakyat  skandal  NFC habis di 'selamatkan' keleuarga menteri....selamatkan negara  dulu dari perasuah besar...!!!!

KAJANG - Tan Sri Muhyiddin Yassin mengajak pengundi di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang menyelamatkan negeri Selangor daripada ketidaktentuan yang mungkin berlaku jika Datuk Seri Anwar Ibrahim menang kerusi DUN itu pada pilihan raya kecil (PRK) bulan depan.

Timbalan Perdana Menteri berkata, berdasarkan maklumat daripada pelbagai pihak, ramai termasuk pemimpin pembangkang sendiri tidak bersetuju dengan keputusan Anwar, yang juga Ketua Umum PKR yang sengaja mengadakan PRK itu untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Muhyiddin yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) berkata, jika Anwar dipilih, ketidaktentuan dalam kerajaan negeri akan berlaku, sekali gus memberi kesan besar terutama kepada rakyat Selangor sendiri.




1 comment :

  1. negara dengan siri skandal perasuah besar dari kerajaan BN seperti skandal PKFZ ,skandal BMF ,skandal PERWAJA ,skandal NFC ,skandal harta taib mahmud ,skandal musa aman dengan wang haram rm 40 juta ,skandal anak rosmah buat filem lucah dengan duit rakyat dan baru baru skandal 1 azam ...macam ini punya pimpinan BN ke yang boleh selamatkan selangor...sedangkan pimpinan kerajaan pusat pun bergelut dengan masalah hutang negara yang semakin meningkat akibat mengamalkan rasuah dan pecah amanah..adakah anwar perasuah besar samapi perlu di tolak di selangor...?...kenyataan banggang dari pemimpin pengkhianat orang melayu...!!!

    ReplyDelete