keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

12 April 2014

hasan kangkung akui dimana umno kuat disitu melayu merempat




Jikalau Kata-Kata serta Ucapan Hasan Malek di Persidangan Gagasan Pendidikan Melayu Malaysia (Gagasan) bukan nya BERMAKSUD Dimana Umno Kuat Disitu Melayu Merempat apa ke lagi beb, tak kan Maksud beliau Kalau Harga Ayam Mahal Jangan Makan Ayam atau pun Kalau Minyak Mahal Jangan Guna Minyak tapi Guna Air Kencing... kah kah kah !

Dengan mengatakan bahawa "antara PUNCA Masalah berkenaan ialah Sekolah-Sekolah di LUAR BANDAR atau PENDALAMAN (dalam kata lain di tempat dimana selalu nya Umno/Bn Kuat) yang merupakan RUANG HAYAT Anak-Anak Melayu dan Bumiputera masih TERKEBELAKANG dari segi PASARANA PENDIDIKAN".

"Murid yang DIASUH dalam Bilik Darjah SERBA MUNDUR dan hanya Bergantung Kepada BUKU TEKS tidak Akan Mampu untuk BERTANDING dengan Pelajar yang Belajar dengan Bantuan TEKNOLOGI DIGITAL". Atas sebab itu gua kata nya yang MAKSUD Hasan Malek ialah Dimana Umno Kuat Disitu Melayu Merempat... kah kah kah !.

Hanya di Negara Malaysia yang UJUD nya BANGSA Umno sahaja lu orang dapat Dengar, Lihat dengan MATA KEPALA lu orang Perkara sebegini terjadi, dimana Parti yang Memerintah sejak dari MERDEKA serta Mendakwa sebagai Parti yang Memperjuangkan Bangsa Melayu tetapi Orang Melayu Merempat dari Segala Segi beb... kah kah kah !.

Tapi apa nak buat beb sudah Orang Melayu Sendiri yang SUKA dia orang DITIPU HIDUP-HIDUP sejak dari DULU KINI dan SELAMANYA oleh Pemimpin-Pemimpin Umno, jangan salahkan Bangsa lain jikalau Bangsa Sendiri sejak AZALI nya adalah KAKI PENIPU WA TEMBERANG. Segala benda hendak Ditipu dari Sekecil-kecil Benih Padi sampai lah Sebesar-besar LEMBU NFC... kah kah kah



inderasipejuang

No comments :

Post a Comment