keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

30 April 2014

pemasangan struktur cermin besar menunjukkan meningkatnya kegilaan berselfie aka sakit mental....kah kah kah



Seorang pelukis yang berpangkalan di California telah mencipta satu struktur cermin gergasi yang  meningkatnya  kegilaan kepada  budaya  selfies  di sana .

"Skrin Pengenalan " adalah ukiran kayu tujuh kaki daripada telefon pintar yang mempunyai cermin sebagai skrin. Ia cukup besar untuk tempoh seluruh tubuh mereka yang mendekatinya , mengukuhkan idea bahawa sebagai satu masyarakat , kita hidup lebih dan lebih " di dalam telefon kami ".

" Ia adalah suatu percubaan untuk mengulas mengenai kegilaan  generasi   kita  dengan selfies dan hakikat bahawa banyak kehidupan kita kini tinggal di dalam telefon, " jelas artis dan pereka Gabe Ferreira.

Karya itu dipamerkan di California State University Long Beach di Long Beach, California,  pada bulan Mac, dipamerkan dengan plak mendorong penonton untuk hashtag mana-mana gambar , tiang, atau selfies berkaitan dengan (atau diambil dengan )   " # ultimateselfie ".

Menurut Ferreira , dengan sambutan ini  mengesahkan syak wasangka bahawa kita menjadi taksub dengan selfies , sebagai "setiap cermin menjadi peluang untuk berkongsi muka dengan dunia".

"Skrin Pengenalan " akan dipaparkan di seluruh pelbagai lokasi di Southern California dalam bulan-bulan akan datang, dengan Pantai Venice lokasi yang kedua, pada akhir April.


budaya selfie  yang melampau itu  petanda sakit mental

No comments :

Post a Comment