keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

06 April 2014

tahi manusia jatuh dari kapal terbang



Artie Hughes, warga Amerika menerima nasib malang. Ketika sedang menikmati ketenangan malam bersama dengan isterinya di luar rumahnya yang terletak di wilayah Malverne, New York, Amerika Syarikat , dia menerima kotoran manusia dari langit.

Ketika itu pukul 8.30 malam, pada Khamis (23/2/2012), najis berminyak hitam pekat jatuh ke halaman belakang rumah Artie yang terletak di New York, mengenai baju dan wajahnya. Memang sial.

Pada mulanya dia tidak mengetahui dari mana datangnya cairan hitam itu, namun ketika dia memandang ke atas, dia melihat sebuah pesawat terbang di atas rumahnya. Dia percaya cairan itu merupakan kotoran manusia yang dibuang dari dalam tandas pesawat terbang tersebut.

"Pesawat itu terbang betul-betul di atas kami, kemudian isteri saya mengatakan, ya Tuhan hujan turun, tetapi saya kata, bukan, itu bukan hujan," kata nya seperti di laporkan dari Dailymail, Rabu (29/2/2012).

Ternyata bukan Artie sorang yang di timpa kejatuhan najis manusia, seorang jirannya, Laurence Major Jr, mengaku menerima nasib serupa. Ia mengatakan cairan berbau busuk tersebut, menimpa dirinya juga, teras rumahnya.

Cairan itu, sesudahnya baru diketahui sebagai kotoran manusia. "Polis mengatakan telah berbicara dengan seseorang penguasa  bandar atau FAA dan berkata, 'ya, sepertinya ada insiden tandas bocor.' ujar Artie.

Namun Juru cakap FAA belum boleh mengesahkan  cairan itu berasal dari pesawat terbang, akan tetapi pihaknya tengah melakukan penyiasatan keatas insiden itu.

Jika kotoran ini terbukti berasal dari pesawat, FAA menurutnya akan meminta mereka untuk memeriksa setiap kebocoran, dan mempastikan pemeliharaan pesawat.

No comments :

Post a Comment