keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

15 April 2014

idea menteri pertahanan yang pondan.....suruh syarikat minyak jaga perairan sabah...apa guna ada esscom kalau hanya membazirkan wang rakyat rm 300 juta....!!!



Datuk Seri Hishammuddin Hussein hari ini menyeru syarikat pengeluar minyak yang mendirikan pelantar minyak di perairan Sabah agar turut bersama mengawasi kawasan itu.

Menteri pertahanan itu berkata, syarikat pengeluar minyak yang membelanjakan berbilion ringgit demi memastikan keselamatan aset dan pekerja mereka perlu bekerjasama dengan kerajaan menjaga perairan negara.

"Mengapa kerajaan sahaja yang perlu membuat pemantauan? Shell di kawasan itu. Esso, Petronas membelanjakan berbillion (ringgit) untuk keselamatan dan pertahanan sama ada menentang lanun atau ancaman lain.

Empat ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) yang diketuai oleh Penasihat DAP Lim Kit Siang hari ini mengadakan lawatan ke Kawasan Keselamatan Khas Pantai Timur Sabah (Esscom) bagi melihat sendiri kawasan itu selepas beberapa siri penculikan masih berlaku meskipun lebih RM300 juta dibelanjakan kerajaan bagi membangunkan kawasan itu.

No comments :

Post a Comment