keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

27 April 2014

obama nafi washington buli Malaysia ....ok kalau tak buli maknanya malaysia ejen amerika @ yahudi....kah kah kah....!!!!






PUTRAJAYA - Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama menafikan Washington membuli Malaysia dalam rundingan Perjanjian Perkongsian Trans Pasifik (TPPA) yang sedang dijalankan.

Sebaliknya, Obama menjelaskan bahawa beliau sendiri yang telah dibuli oleh partinya sendiri (Democratic) berhubung perjanjian itu selain protes terhadap perjanjian tersebut yang lebih kepada orang takut perubahan corak perdagangan pada masa depan atau tidak mahu mengubah cara lama.

"Adalah penting bagi semua orang tunggu dan lihat apakah perjanjian muktamad sebelum mereka terus membuat kesimpulan," kata Obama ketika menjawab kepada soalan mengenai Washington membuli Kuala Lumpur dalam rundingan mengenai TPPA pada sidang akhbar bersama dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di sini selepas kedua-dua pemimpin mengadakan perbincangan pada Ahad ini.

Obama kini dalam rangka lawatan tiga hari ke Malaysia, julung kali oleh

Presiden Amerika Syarikat dalam tempoh hampir 50 tahun.

Beliau berkata, memang difahami bahawa akan ada bantahan, protes dan tuduhan konspirasi politik yang berlaku bukan sahaja bagi Amerika Syarikat dan Malaysia tetapi juga semua negara yang berunding. - Bernama

No comments :

Post a Comment