keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

14 June 2014

betul betul atau cuma gimik ajer...?




Seorang kakitangan awam telah melakukan perkara paling jujur berkaitan temasya Piala Dunia FIFA 2014 di Brazil apabila memohon cuti rehat untuk menonton perlawanan pembukaan awal pagi Jumaat.

Kakitangan itu yang memegang jawatan sebagai Pembantu Tadbir memohon cuti selama sehari dengan sebab menonton perlawanan pembukaan Piala Dunia antara Brazil dan Croatia pada pukul 4 pagi.

Bagaimanapun, kita  tidak dapat mengesahkan adakah borang permohonan cuti ini merupakan permohonan sebenar atau sebaliknya gimik pihak tertentu menjelang Piala Dunia yang sudah bermula.

Biasanya, kita akan mendengar peminat bola sepak yang bekerja akan memohon mendapatkan cuti sakit secara menipu di klinik selepas tidak mampu ke pejabat ekoran mengantuk selepas berjaga menonton bola sepak.

Bagi kakitangan begini, ia jujur dengan mengatakan sebab dia meminta cuti untuk menonton perlawanan berkenaan.

Dia juga tidaklah meminta cuti secara melampau sampai berakhirnya Piala Dunia sebaliknya hanya satu hari sempena perlawanan pembukaan.

Jumaat pukul 4 pagi  tadi  (waktu Malaysia) telah  bermulalah  kejohanan paling berprestij bola sepak dunia dengan pasukan tuan rumah Brazil telah berhadapan dengan Croatia di Stadium Arena Corinthians di São Paulo, Brazil.

No comments :

Post a Comment