keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

26 June 2014

terselamat walaupun lepas diseret 80 meter



BEGINILAH keadaan seorang penunggang motosikal yang terperosok di bawah sebuah pacuan empat roda selepas diseret sejauh 80 meter di Jalan Datuk Marican Salleh, Kuching, Sarawak kelmarin.

KUCHING - Berpantang maut sebelum ajal. Begitulah yang terjadi pada seorang penunggang motosikal yang nyaris maut selepas diseret sejauh hampir 80 meter oleh sebuah kenderaan pacuan empat roda dalam satu kemalangan di Jalan Datuk Marican Salleh di sini semalam.

Dalam kejadian pukul 3 petang itu, mangsa yang berusia 40-an sedang menunggang motosikal jenis Modenas Kriss bersama anak lelakinya sebelum dirempuh dari arah bertentangan oleh sebuah kereta jenis Toyota Mark X yang tiba-tiba hilang kawalan.

Menurut seorang saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Syed Ibrahim, akibat rempuhan kuat itu, kedua-dua mereka tercampak ke atas jalan raya sebelum mangsa diseret oleh sebuah pacuan empat roda jenis Isuzu D-Max yang juga datang dari arah bertentangan.

"Mangsa terselamat selepas berpaut pada ekzos kenderaan pacuan empat roda tersebut ketika diseret sejauh hampir 80 meter bagi mengelakkan dirinya digilis hingga maut.


No comments :

Post a Comment