keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

24 June 2014

sapu duit lembu dan berjolisakan demi panda....kini betina lembu nak tubuh tabung membantu remaja OKU untuk sapu licin duit derma dari orang ramai....!!!!




BERLANJUTAN penemuan seorang insan malang, Muhammad Firdaus seorang OKU berusia 15 tahun di Rumah Pangsa Taman Semarak, Nilai baru-baru ini di mana ditemui di dalam keadaan amat menyedihkan, maka ramai di antara kita melahirkan simpati.  Alhamdulillah, mangsa ditemui dan InsyaAllah akan dapat dipulihkan kembali keadaannya.





Di dalam kita melahirkan rasa simpati, paling memeranjatkan Kak Ijat umumkan untuk buat tabung derma khas bagi membantu Muhammad Firdaus.  Kita ingatkan boleh Kerajaan bantu serta merta tanpa mengutip derma dari rakyat sebagaimana Kerajaan boleh sewa Panda dan biayai penginapan berhawa dingin untuk binatang dari China tersebut dengan kos puluhan Juta Ringgit.  Mengapa untuk Muhammad Firdaus tidak sanggup untuk biayai?



Setelah kamu songlap RM250 Juta duit lembu kondo untuk tembolok keluarga kamu, kamu mahu rakyat menderma?  Bukan rakyat tidak mahu bantu malah kita telah lama buat kerja menderma ini, tetapi di mana sikap dan tanggungjawab kamu?  Tidakkah merasa berdosa bertindak sedemikian?  Atau, alang-alang berbuat dosa makan duit rakyat maka elok saja diteruskan.

Sebab itu aku kata tidak boleh biarkan jenis bangsat ini berkuasa!!

No comments :

Post a Comment