keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

14 June 2014

JKM sibuk cadang beri elaun khas kebajikan untuk kakitangan tapi tergamak herdik dan hina orang susah...sepatutnya orang susah perlu di bantu dulu ...!!!

JKM cadang beri elaun khas kebajikan untuk kakitangan - Rohani



e kasih JKM...hampas...namanya ajer ekasih...tapi tak kasih...!!!



golongan miskin sebegini masih sukar dapat bantuan dari JKM kerana semata mata ada mesin basuh dan peti sejuk...!!!



duit untuk JKM sepatutnya..dah di tibai oleh bapak panda di putrajaya bagi memenuhi nafsu syok sendiri...!!!


KUALA LUMPUR - Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat bercadang memberi Elaun Khas Kebajikan RM200 sebulan kepada kakitangan Jabatan Kebajikan Masyarakat.

Menteri berkenaan, Datuk Seri Rohani Abdul Karim berkata, elaun khas itu akan diberi kepada Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat, Pembantu Pembangunan Masyarakat dan Atendan Kesihatan.

"Sekiranya mendapat kelulusan, seramai 4,720 kakitangan akan menikmati faedah elaun khas ini, bersesuaian dengan tugas harian mereka,” katanya pada pelancaran Buku Mewah JKM dan Malam Gala Sempena 68 Tahun JKM di Pusat Konvensyen Sime Darby di sini malam ini.

Beliau berkata, cadangan itu telahpun dibawa kepada Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr. Ali Hamsa pagi tadi.

"Saya telahpun memohon kepada Tan Sri Dr Ali Hamsa. Beliau memaklumkan bahawa cadangan itu akan dibawa ke sebuah jawatankuasa yang dipengerusikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam masa terdekat,” katanya. - Bernama


kerja dengan JKM memang dah ada pendapatan tetap bulanan...tapi apahal dengan orang susah yang perlu di bantu....JKM nak bantu orang susah ke nak bantu kakitangan yang kunun kununnya susah...orang susah nak mohon bantuan JKM pun macam sial....nampaknya JKM dah jadi JAGA KEBAJIKAN MALAUN...!!!

baca nie...


Pegawai JKM layan orang susah macam anjing!


Sukar dapat bantuan JKM...akhirnya orang susah terpaksa terima bantuan gereja....tolong jangan salahkan gereja ..paham...!!!


hentikan bantuan OKU tapi PANDA di utamakan...inilah kerja banggang kerajaan  barisan najis...!!!

No comments :

Post a Comment