keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

15 June 2014

Lenovo K920 hadir tidak lama lagi dengan skrin QHD, Snapdragon 801










Seperti Lenovo Vibe Z yang mula di edarkan pada  tahun lepas ia telah  mendapatkan susulan yang lebih  baik tidak lama lagi. Ini kerana sebuah Lenovo K920 telah dikesan di gerai China Mobile di Mobile Asia Expo.

Sejak Vibe Z memakai  nombor model K910, tujuan peranti baru yang bakal di pasarkan menjadi serta-merta jelas.

Lenovo K920 mempunyai reka bentuk yang unibody yang kelihatan sperti bentuk logam tetapi mungkin tidak. Dari segi ciri-ciri komputer ia akan menjadi semakin ganas dengan 2560x1440 piksel skrin sentuh 6 inci, yang sebenarnya adalah Lenovo yang pertama  bersaiz 6 inchi mempunyai resolusi yang tinggi. Dengan kamera 16MP di bahagian belakang dan satu kamera bahagian hadapan  5MP khasnya untuk  selfies.

Telefon ini  dikuasakan oleh quad-core Snapdragon chipset Qualcomm 801, dengan CPU yang mencatatkan pada 2.5 GHz, dan di sesuaikan dengan  3 GB RAM. Storan dalaman ditetapkan pada 32GB, dan anda boleh mengharapkan Android 4.4 KitKat platform operasinya.

Lenovo K920 mempunyai sokongan LTE itu , lengkap dengan fungsi dwi-SIM. Tidak jelas sama ada  versi telefon pintar  ini akan di keluarkan dengan sokongan LTE di pasaran luar pada ketika ini, seperti ia  dikeluarkan di China (atau secara rasmi mengumumkan).

Rumours mengatakan terdapat Anti-Shake sebelah sensor kamera di belakang K920 ini. Ini seolah-olah sebagai ciri penstabilan optik yang kita tahu serupa dengan telefon pintar yang dibuat oleh syarikat-syarikat lain.

No comments :

Post a Comment