keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

29 June 2014

pukul bini...awie akui beri keterangan kepada polis....mentang mentang lah ko samseng PUKIDA...!!!



KUALA LUMPUR – Penyanyi rock terkenal tanah air, Awie atau nama sebenarnya Azhar Othman, 45, mengakui telah dipanggil pihak polis untuk membantu siasatan mengenai dakwaan dia memukul isterinya, Rozana Misbun, 36, baru-baru ini.

Penyanyi utama kumpulan Wings itu bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkara tersebut dan menyerahkan siasatan itu kepada pihak polis.

Awie yang ditanya mengenai tiga keping gambar wanita yang tersebar di internet didakwa sebagai Rozana yang cedera teruk dipukul berkata, dia masih belum melihat gambar tersebut.

“Jika benar gambar itu tersebar, saya serahkan kepada pihak berkuasa untuk sebarang tindakan,” katanya


1 comment :

  1. wa x heran kalau si awie nie tiada rekod buruk mengenai perangainya...tapi masaalahnya beliau ada banyak kes gaduh dengan orang lain dan sampai ke mahkamah..nasib dia baik masih tak terkantoi dengan tuduhan yg sampai merengkok dalam penjara...jadi dalam kes pukul bini dia sendiri...dah tentu semua orang akan faham situasinya...bukan sangka buruk..tapi itu adalah realitinya...cuba baca cerita ini...

    awie kaki gaduh

    jadi ko orang boleh nilaikan perangai si awie ini yang juga tokeh kelab malam yang turut menganjur pesta minuman keras ....dah mabuk...mana tau boleh pukol bini...ha ha ha

    ReplyDelete