keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

26 June 2014

tolong najib hina hukum hudud dapat jawatan menteri dari pintu belakang lubang taik....tiga menteri baharu di umumkan oleh si haramjadah...!!!



PUTRAJAYA – Datuk Seri Najib Tun Razak semalam mengumumkan pelantikan tiga Menteri penuh dan tiga Timbalan Menteri baharu daripada pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) MCA dan Gerakan ke dalam barisan Kabinetnya.

Perdana Menteri ketika membuat pengumuman itu menamakan Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai sebagai Menteri Pengangkutan manakala Presiden Gerakan, Datuk Mah Siew Keong dan Timbalan Presiden MCA, Datuk Dr. Wee Ka Siong sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Selain itu, Najib turut menamakan tiga Naib Presiden MCA iaitu Datuk Lee Chee Leong sebagai Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Chua Tee Yong sebagai Timbalan Menteri Kewangan dan Datin Paduka Chew Mei Fun sebagai Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Dengan pelantikan Tiong Lai sebagai Menteri Pengangkutan, Najib mengesahkan bahawa Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein tidak lagi memangku jawatan itu.

Pelantikan Siew Keong pula sebagai menepati janji dibuat Najib yang menawarkan jawatan Menteri kepada Presiden Gerakan itu jika beliau memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan pada 31 Mei lalu.

Pada PRK itu, Siew Keong menang dengan majoriti 238 undi ke atas calon DAP, Dyana Sofya Mohd. Daud.

“Saya gembira wakil MCA kembali dalam Kabinet begitu juga Gerakan,” kata Najib ketika membuat pengumuman itu pada sidang akhbar di Bangunan Perdana Putra di sini semalam.



inilah  jasa jasa  menolong najib  untuk hina hudud




HUDUD DI HINA SEBEGITU RUPA TETAPI MACAI-MACAI UMNO TERUS MEMBISU, PEKAKKAN TELINGA DAN BUTAKAN MATA!!!!





Di sini MCA & Gerakan menentang hudud, Di sana UMNO terima hudud...


1 comment :

  1. apa jawatan menteri yg MCA, MIC dan Gerakan akan dapat? Semua jawatan kacang putih. Yg tinggi2 dan yg penting2, zaman Tunku dulu ada, skrng tak ada lagi....itu pun MCA, MIC dan Gerakan air liur meleleh - tak ada maruah!!!!

    Ingatkan Gerakan yg dpt Men. Pengangkutan.. rupanya MCA ludah jilat balik... tapi kenapa Najib tak umum menteri yg gugur ? atau Najib cuma nak besarkan kabinet dapur agar jadi paling besar di dunia ? Malaysia di bawah Najib kan suka yang 'ter' tak bertempat...

    apa fungsi Menteri di Malaysia..adakah sekadar untuk memenuhi kuota dan janji? Atau untuk membazirkan wang rakyat?... sekarang pun dengan jumlah menteri paling ramai di dunia, pencapaian Malaysia masih corot. Saya teringat dengan kaedah Steve Jobs... minimakan ketua. Hanya yang terbaik dilantik jadi ketua kerana semakin sedikit Ketua semakin fokus untuk tindakan.

    ReplyDelete