keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

23 May 2014

sah ...kerajaan UMNO-BN bersubahat dengan rejim syaitan albashar syria...bila mendakwa seorang lelaki atas tuduhan mengalakkan keganasan di syria....!!!



ANGGOTA polis membawa keluar tertuduh, Mohd. Khairil Mi (tengah) yang didakwa kunun kununnya menggalakkan keganasan untuk memajukan suatu ideologi dengan niat mengugut orang awam di Syria, November lalu selepas dihadapkan ke Mahkamah Majistret Port Dickson, Negeri Sembilan hari ini.

PORT DICKSON - Seorang lelaki didakwa di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas pertuduhan bersubahat menggalakkan keganasan di Syria pada November tahun lepas.

Mengikut pertuduhan, Mohd. Khairil Mi, 27, didakwa menggalakkan keganasan untuk memajukan suatu ideologi dengan niat mengugut orang awam di Syria.

Dia didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah inap desa di Jalan 1/12, Taman Intan Perdana di sini antara pukul 10 malam 1 Nov 2013 dan tiga petang 3 Nov 2013 mengikut Seksyen 130G (a) Kanun Keseksaan (Akta 574) yang membawa hukuman maksimum penjara 30 tahun dan denda, jika sabit kesalahan.

Bagaimanapun tiada sebarang pengakuan direkod oleh Majistret M. Mageshwary yang menetapkan 4 Jun untuk sebutan semula kes.

Pendakwaan dikendali Timbalan Pendakwa Raya Wan Shaharuddin Wan Ladin manakala Mohd. Khairil diwakili peguam Mohd. Radzlan Jalaludin dan Wan Hidayati Nadirah Wan Ahmad Nasir. - Bernama

1 comment :

  1. lahanat...apa kes nak sibukkan dengan apa yang berlaku di syria...melainkan kerajaan 2 x 5 dengan rejim syaitan albashar yang gemar menekan pembangkang...ada kepentingkan kot ..?..dengan membodek rejim bangsat ...agak agak kereta proton yang dah kokak dan buah kelapa sawit yang dah busuk dari FGV boleh laku ke di sana,,,?

    yang jelasnya kerajaan UMNO-BN sebenarnya pengalak dan penyokong keganasan...itu pasal dia boleh jadi sesiapa sahaja...ejen yahudi pon boleh ,ejen komunis pon boleh ...janji pulus masyukkk...!!!

    ReplyDelete