keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

29 May 2014

mentedarah cadbabi sampai perangai manusia menjadi lebih teruk dari seekor babi...inilah pelampau BABI tajaan UMNO namanya...siapa lagi...kalau bab bab perlekehkan agama...!!!



pussy melahirkan anak anak haram = anak haramjadah


Biar bagaimana pun pegangan politik, seharusnya apabila tiba bab agama kita semua bersatu hati.

Namun dalam kes Cadbury yang didapati ada gologan keturunan anak haram yang siang dan malam mentedarah DNA babi dari cadbury kantoi mengkhianati umat Islam negara ini apabila  telah  keterlaluan mengikut perasaan.

Seperti pengguna Facebook menggunakan nama RassPussy Ramli ini, kita percaya dia salah seekor babi babi penyokong Barisan Nasional yang mahu mengambil kesempatan mencipta ketegangan dalam kalangan umat Islam.

Secara logik, mana mungkin saudara Islam tergamak melakukan perkara sekeji ini meskipun berlainan fahaman politik bukan?

Diharapkan umat Islam terus kukuh menyokong satu sama lain apabila berkaitan kedaulatan agama kita dan dijauhkan daripada sifat berlebih-lebihan dalam apa jua perkara.

Bagaimanapun jika manusia di sebalik gambar ini adalah mereka yang mengaku dirinya Islam, bertaubatlah kerana anda sudah melepasi tahap melampau. –


namaun sewajarnya babi yang menghina ulamak ini wajib di bunuh...tanpa belas kasihan...!!!


No comments :

Post a Comment