keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

18 May 2014

betina sial laknatullah ini cuba berkali kali menfitnah ustaz azhar idrus....tengok muka yang mengerutu pun dah tau betina ini rupanya bohsia jalanan yang di bayar puak puak UMNO sesat untuk memburukkan ustaz azhar idrus....!!!





betina sial yang di bayar oleh puak puak UMNO untuk memburuk ustaz azhar  idrus...bingaiii...!!!

Isu ini mula hangat pertengahan tahun lalu di mana seorang gadis yang dikenali sebagai Maryam Mazlieynna Mazlee mendakwa dirinya pernah diraba dan diajak berzina oleh pendakwah bebas, Ustaz Azhar Idrus (UAI).

Namun, tak semena-mena isu ini kembali hangat di sebuah laman forum, baru-baru ini.

Menurut status yang dikongsikan oleh gadis itu, dia pernah diajak keluar oleh Ustaz Azhar malah Ustaz itu juga difahamkan sudah siap menempah sebuah bilik hotel untuk tujuan terkutuk itu.


Nampak sangat perkara ini merupakan suatu fitnah  yang jelas kerana secara logik pastinya gadis ini dah buat laporan polis berhubung gangguan yang dihadapinya.

Ini tidak, siap pos status di Facebook, namun tidak berani laporkan kepada pihak berkuasa hanya kerana alasan dia takut nak buat laporan polis.

kaki fitnah yang di bayar UMNO memang begitu...dia ni berani kat laman sosial ajer...satu spesis lagi seperti datuk T ada lebih berani dengan buat video hitam putih lagi....zaman video berwarna..tapi dia buat hitam putih...jelas  nampak menipu...yang ini berani tak bertempat dan membawa maklumat palsu...kerana duit sanggup jadi penfitnah no 1 negara...dosa dan pahala tolak tepi...

apa dia ingat bila nak mati nanti senang nak minta maaf  dengan mangsa fitnah ke..?apa tak terfikir di akhirat nanti balasan yang akan di terima  kelak...?

sajer nak bagi tau...kalau nak minta PDRM siasat isu ini...buat lah laporan polis kalau berani...mana ada PDRM nak siasat sebarang aduan dari laman sosial sewenang wenang kecuali dari arahan rosmah ,najib altantuya dan kroni kroni haramjadahnya...!!!




No comments :

Post a Comment