keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

23 May 2014

orang pontian patut buang ini ahmad kangkong dalam longkang ...dah bodoh piang tunjuk pulak perangai sombong...!!!

Ahmad Maslan gesa Adun Seri Delima tarik balik kenyataan dianggap hina Melayu



otak kangkung ada hati nak sebar fahaman perkauman...lu sebar nanti lu bakal tanggung akibatnya...bodoh punya melayu umno ini...!!!


Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan (gambar) hari ini menggesa Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Delima RSN Rayer supaya menarik balik dan memohon maaf atas kenyataan kesatnya yang dilihat sebagai biadap dan menghina kaum Melayu di negara ini.

Ahmad berkata kenyataan anggota DAP berkenaan menggambarkan tahap pemikirannya sebagai seorang wakil rakyat yang tidak beretika, tidak sensitif dan rendah akal budi.

"Individu terbabit (Rayer) perlu bertindak selaku seorang 'budiman', tarik balik dan membuat permohonan maaf ke atas kesilapannya mengeluarkan kenyataan sedemikian.

Rakyat Malaysia amat bersikap pemaaf dan beliau tidak seharusnya berdegil dengan tidak menunjukkan kekesalan atas perbuatannya," katanya.

Ahmad yang juga Timbalan Menteri Kewangan berkata demikian kepada pemberita selepas program Santai Pemimpin Bersama Mahasiswa di Universiti Teknologi Malaysia (UTM), di Johor Bahru, hari ini.

Selasa lepas, Rayer mengeluarkan perkataan kesat "Umno celaka" ketika membahaskan ucapan perasmian Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang Tun Abdul Rahman Abbas pada Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang dengan mendakwa beberapa pemimpin Umno di negeri berkenaan cuba menghasut rakyat melalui satu demonstrasi dengan mengapi-apikan peristiwa 13 Mei 1969.

1 comment :

  1. hina melayu ke hina UMNO...bahlol ahmad kangkung..!!!..kalau hina UMNO atau melayu kangkongnya...memang patut pon pergi mampos dengan melayu UMNO kaki rasuah ,kaki betina dan penghianat negara

    Sepatutnya Ahmad kangkong lebih perlu berhati-hati di dlm memberikan ucapan agar jgn sampai dia yg sebenarnya mencetuskan provokasi...bila masa org tu hina Melayu...dlm UMNO itu sendiri terdapat berbagai jenis melayu...melayu mamak..melayu jawa...melayu thai..melayu pattani..melayu kemboja...maka siapa yg lebih hina...

    Bukan setakat CELAKA tapi SIAL lagi...Majoriti orang Melayu bersama PR dan berapa kerat saje lagi tinggal Melayu dalam UMNO...UMNO itu bukan Melayu dan Melayu bukan UMNO...Perkataan UMNO itu sendiri pun tidak Melayu...

    ReplyDelete