keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

28 May 2014

poster calon BN PRK Teluk Intan diconteng...pandai pandai tuduh pembangkang punya angkara...lu punya penyokong tak dapat pulus masyukk lepaskan geram lu tak mau cerita maaa.....!!!




INILAH poster kempen calon BN bagi PRK Parlimen Teluk Intan yang diconteng pihak tidak bertanggungjawab di Teluk Intan, Perak kelmarin.

TELUK INTAN - Calon Barisan Nasional (BN) bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, Datuk Mah Siew Keong kecewa dengan sikap pihaknya tidak bertanggungjawab dengan menconteng poster kempennya.

Siew Keong yang juga Presiden Gerakan berkata, beliau menerima maklumat beberapa posternya di Sungai Nibong di sini telah dikhianat oleh individu tertentu sehingga boleh menimbulkan keadaan tidak tenteram pada pilihan raya kecil tersebut.

"Saya tengok hari ini (semalam) banyak poster BN telah dicat hitam dengan huruf B yang membawa maksud 'bodoh'.

"Penyokong kita juga emosi serta marah (dengan kejadian tersebut) tetapi saya kata kawal (perasaan), tidak perlulah kerana ini bukan budaya kita di Teluk Intan.





salah satu contoh di mana penyokong sendiri kena kencing...lepas tu...ambil peluang ambil kesempatan tuduh pembangkang  punya angkara...macam biasa la...UMNO-BN putar alam berpisah tiada...!!!

Penyokong BN Felda Jengka Bakar Pondok Panas Sendiri Kerana Tidak Di Bayar RM20

No comments :

Post a Comment