keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

14 May 2014

sandiwara robinhood roti gardenia dengan kepala perompak 1 malaysia....tak jadi keluar umno sebab najib minta maaf....sandiwara budak sekolah ugut mintak jajan yang di jangkakan...kah kah kah....!!!!



woiii....sandiwara aku berjaya.....roti gardenia lagi ku berani rembat....inikan najib buat  melutut  di tapak bontot aku...kah kah kah

Bekas Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said menarik balik surat peletakan jawatan beliau daripada Umno selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak memohon maaf kepada beliau.

Ahmad berkata kepada pemberita di kediamannya di Kemaman, tindakan itu berpunca daripada salah faham berhubung tarikh perkahwinan anak perempuannya yang akan berlangsung 17 Mei ini.

"Kami saling meminta maaf... perdana menteri ingat 10 Mei sudah selesai (perkahwinan anak), tetapi masih ada lagi (majlis) pada 17 Mei.

"Ini melibatkan maruah, saya meletakkan jawatan. Dan akhirnya sebagai pemimpin besar perdana menteri juga akui sama ada sedar atau tidak," katanya.

Ketika sidang media itu, Ahmad turut berkata, kesemua Ahli Dewan Undangan Negeri yang meletakkan jawatan turut melakukan tindakan sama.

1 comment :

  1. akhir sarkas umno trengganu di terajui kepala robinhood roti gardenia natang mat said berjaya....jutaan ringgit bakal mencurah masuk...najib pulak terpaksa kaw tim dengan penyamun licik ini...1 malaysia sudah jangkakan ini sarkas...

    ..ini dia drama budak-budak Tadika @ Pra Sekolah...........supaya isu-isu hangat rakyat lupakan..........maklumlah raykat mudah diperbodohkan.........GST, MH370, MAS dalam Delima, Hudud, BR1M semoga dilupakan......inilah Malaysia.......kita ada SUPER HERO !!! Kita ada Captain Malaysia, Kita ada X-Man, kita lengkap ada "Stephen Spilberg"........malaysia Boleh !!!!

    Hebat sungguh Mat Robinhood, Najib dengan magic akan buat kau senyum ..
    Najib mohon duduk diam diam dan belanja Makan 3 generasi tak habis . Hahahaha .. Tahniah ini budaya umno . memang patut dihormati

    ReplyDelete