keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

03 May 2014

perhimpunan anrti GST dan perhimpunan perhimpunan yang lain yang di anjurkan oleh pakatan pembangkang memang aman kecuali di cetuskan provokasi oleh UMNO dan agen agen upahannya...!!!!



perhimpunan anti GST  yang  aman tanpa provokasi



anjing anjing upahan UMNO yang sentiasa mencari  peluang untuk membuat  provokasi  jika  di upah hanya sekadar RM 50 dan sehelai t-shirt hitam...UMNO rembat  RM berbillion berbillion da tanah untuk rakyat  anjing anjing ini tidak kisah pun....banggang,...!!!



kumpulan antifa berbendera  merah hitam....apa kena mengena dengan perhimpunan anti GST...apa  yang sebenar yang mereka nak demokan...di tujukan kepada siapa...melainkan kumpulan ini di taja oleh UMNO untuk buat kacau bilau dan provokasi

KUALA LUMPUR – Pada waktu ramai pihak mengecam keganasan yang ditimbulkan peserta perhimpunan anti Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) di ibu negara semalam, Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) pula memuji perhimpunan haram tersebut.

Pengerusi Suhakam, Tan Sri Hasmy Agam berkata, pihaknya memuji pengendalian perhimpunan tersebut di sekitar Dataran Merdeka kerana didakwa berlangsung dengan aman.

“Suhakam melihat perkara ini satu hasil positif daripada kerjasama baik dalam kalangan penganjur perhimpunan, peserta dan pihak berkuasa.

“Kami juga berbesar hati memerhatikan tiada Unit Simpanan Persekutuan (FRU) digunakan dalam perhimpunan itu dan jalan-jalan utama dan stesen pengangkutan awam juga tidak ditutup,” dakwanya melalui satu kenyataan media hari ini.

Kebanyakan media hari ini bagaimanapun melaporkan banyak insiden ganas dan kekecohan berlaku dalam perhimpunan anjuran pembangkang tersebut termasuk beberapa pengamal media dipukul oleh peserta perhimpunan.

Hasmy seterusnya mendakwa, perhimpunan di ibu negara semalam satu pembaharuan positif dalam profesionalisme pihak polis dalam mengendalikan perhimpunan awam.

Justeru, katanya, Suhakam memuji penganjur dan peserta perhimpunan itu atas hubungan kerjasama positif mereka dengan pihak berkuasa.

“Kami mengalu-alukan kerjasama berterusan, persefahaman dan rasa hormat dalam perhimpunan aman di masa depan,” katanya.

No comments :

Post a Comment