keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

02 May 2014

nokia merancang mengeluarkan telefon bimbit untuk mereka yang sakit mental..... super selfie



pesakit mental ini boleh bergaya  dengan super selfie yang bakal di keluarkan nanti

Dengan kod " Superman" , telefon bimbit   berkenaan  akan menampilkan  kamera  hadapan 5 megapiksel ,  menyamai beberapa telefon pintar peringkat pertengahan yang telah berada di pasaran.

Dijangka salah satu daripada telefon baru yang pertama kali  di lancarkan  di mana Microsoft telah berganding bahu  dengan  pembuat telefon bimbit berkenaana, menurut sumber-sumber " Superman " juga dilaporkan mempunyai paparan 4.7 inci danciri-ciri komputer peringkat pertengahan   . Yang perlu membuat ia mudah untuk memegang dengan satu tangan dan mudah  potretkan  diri  sendiri.

Ini  menunjukkan  Nokia turut  memberi tumpuan kepada selfies pada masa ini.

Keinginan HTC baru 816 , yang bakal di lancarkan bulan ini, juga mempunyai  kamera hadapan  5 megapiksel mempunyai ciri ciri yang sama , malah  Samsung telah mengambil perkara berkenaan  ke tahap  baru  dengan keluaran  model  NX Mini - kamera kanta ultra -nipis  mudah tukar dengan flip -up pencari mengoptimumkan untuk selfies.

Walau bagaimanapun ,  Superman mungkin terbukti menjadi "Super " adalah dalam kualiti pengimejan. Mungkin terdapat banyak kritikan dilontarkan kepada peranti Telefon Windows, tetapi prestasi kamera bukan salah satu darinya .

Nokia bijak dalam mengintegrasikan inovatif  dan ciri-ciri pengimejan intuitif ke dalam telefon bimbit  termurah Asha dan  ciri ciri telefon untuk DSLR- menjadi  pelengkap  telefon pintar  Lumia 1020.

Tarikh keluaran , di jangkakan  sehingga sekurang-kurangnya bulan Julai,  Sekurang-kurangnya tiga jenis telefon baru dari  Microsoft / Nokia dijangka akan diumumkan sebelum akhir 2014

No comments :

Post a Comment