keputusan terkini piala dunia 2014

selongkar di sini

PLEASE PRAY FOR GAZA











Get paid to share your links!

posting terkini

01 May 2014

taktik solat dulu, baru curi’ dalam surau



BUKAN sekali dua kita mendengar kes kecurian di surau yang sepatutnya menjadi tempat beribadah oleh umat Islam, malah sudah berkali-kali. Kali ini, pencurinya merupakan kaum Hawa yang menggunakan taktik ‘solat dulu, baru curi’. Wanita didalam gambar tersebut adalah seorang pencuri yang menggunakan surau sebagai modus operandi beliau.

Kejadian sebenar berlaku di Hostpital Putrajaya semalam sewaktu solat Asar . Suspek mempunyai modus yang sungguh JIJIK. Beliau akan masuk menunaikan solat di surau tersebut apabila melihat ada mangsa yang membawa handbeg kedalam surau. Beliau akan sembahyang di sisi tetapi meninggal saf lebih awal kerana 'MEMBEDAL' handbeg2 yang.

Rumah ALLAH SWT yang suci dijadikan tempat untuk mencuri. Semoga beliau si keji bakal mendapat balasan setimpal dengan perbuatan. Untuk warga HM sila berhati-hati dengan taktik licik ini. Laporan Polis telah dibuat di IPD Putrajaya dengan salinan gambar dari CCTV hospital Putrajaya. Terima kasih kepada staff security hospital yang memberi bantuan penuh

No comments :

Post a Comment